Sunday, August 8, 2010

akhirnya..

Alhamdulillah dan syukur dipanjatkan oleh Allah. 3 hari lagi Ramadhan bakal tiba. moga kita semua dipilih oleh Allah untuk berada dalam bulan yang mulia ini. malam tadi, sebaik sahaja menunaikan solat meghrib, saya dan senior2 menghantar senior2 yang bakal menunaikan umrah tahun ni. kami prefer untuk memilih tram dan saya berborak2 dgn akak2..kami bercerita pasal handset hilang..mangsa dan macam mana kes kejadian..termasuklah kejadian kes saya.. :)
setelah 20 minit turun tram, akak yang berborak2 dgn saya nak guna hp. cek2..dah lesap. masyaAllah..saya terdiam. kalau Allah kata jadi, maka jadilah. siapa kita untuk menidakkannya. mungkin Allah tahu yang terbaik buat hambaNya.

syukur dipanjatkan kerana akhirnya, program KUNTUM 2 berjaya dilaksanakan selama 3 hari 2 malam yang bertempat di asrama MARA. program ni, banyak memberi ilmu baru tentang agama Islam. semakin banyak yang kita tahu, semakin kita mengetahui yang kita ni jahil. kalau saya berlapang, insyaAllah saya akan berkongsi dengan pembaca sahabat2 semua.


jam sudah pun menunjukkan pukul 12.12 tengah malam. saya pun baru saje selesai menonton rancangan imam muda kemuncak bagi menentukan siapakah imam muda terunggul. khusyuk sungguh sampai air dalam mesin basuh melimpah x sedar..last2 kena la pause dulu dan menjadi cleaner malam tu..bagi saya, semua adalah juara dan alhamdulillah memang rezeki mereka baik. mendapat tajaan ke madinah. memang mantap siapa jadi student situ. perempuan memang susah dah nak belajar kat madinah. bezanya, imam muda asyraf dapat Exora sebuah.. mata dah x larat lagi untk mengulas lebih panjang. saya serahkan kepada astro Oasis untuk menyambung..

0 kata orang:

Post a Comment

 
Copyright 2009 FiKiR&ZiKiR. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com