Tuesday, October 25, 2011

tak sama meskipun rambut sama hitam

Banyak sangat hal ni berlaku dalam hidup.
Memang kamu tau apa yang berlaku pada orang lain.
tapi kamu takkan pernah menyelami.
Apa yang orang tu rasa.
Meskipun 51 % kamu boleh memahami.
Tapi, takkan sama kerana bukan kamu berada di situasi itu
Bak kata orang,
berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.

Esah, moga kamu tabah.
Sekurang-kurangnya, Esah dah berjaya jadi anak yang baik.
Sungguh kuat iman esah.
Sehingga Allah uji sebegitu.
Memang memeritkan.
Saya boleh bercakap.
menulis.
supaya esah tenang dan tabah.
tapi, seriously takkan sama perasaan itu.
meskipun kita berkongi jemput pisang sama2.

Esah, terus kuat ye.
perpisahan jasad ini hanya sementara.
Moga bertemu di alam sana.
kita semua.
amin, insyaAllah
Esah, kalau saya boleh tag esah kat blog ni.

Tapi, saya tau esah akan buka blog saya ni. walaupun tak tau bile.
Minta maaf esah. Tak sempat hantar esah.
berkejar ke rumah.
rupa-rupanya dah on the way ke cairo.
moga kita berjumpa lagi.
sebab saya belum bagi hadiah birthday esah.

Sanah Helwah Esah!!

0 kata orang:

Post a Comment

 
Copyright 2009 FiKiR&ZiKiR. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com