Monday, May 2, 2011

TAHU

Bismillah...

Memang semestinya saya tahu apa yang saya tahu
Dan saya tidak tahu apa yang saya tak tahu
tapi,
kadang2 saya tahu apa yang saya tak tahu
dan saya tak tahu apa yang saya tahu

bagitahu apa yang saya perlu tahu
jika saya layak untuk diberitahu

tahu tak kamu saya perlu tau
apa yang perlu saya tahu
bagitaulah saya supaya saya tahu
jangan buat tak tahu pula
kerana nanti saya pura2 tau
apa yang awak tak nak bagitahu saya

Allah Maha Tahu apa yang dizahirkan dan apa yang disembunyikan.
Jadi Berhati-hatilah dengan Allah yang sentiasa memerhati.
Jangan buat2 tak tahu Allah tak tahu
Kerana Allah Maha Tahu setiap perbuatan yang kamu lakukan.

Wallahu'lam..

p/s : puterinil pening dengan modul CVS...sebab xtahu apa yang saya xtahu sebenarnya.
Exam just around the corner

0 kata orang:

Post a Comment

 
Copyright 2009 FiKiR&ZiKiR. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com